wanneer komt het album van jan smit uit 'Leef' ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopelijk als ik dood ben.

Antwoorden (1)

26 maart! Die dag verschijnt het nieuwe album van Jan, getiteld “Leef”. De CD bevat 12 nieuwe tracks, allemaal geschreven door Jan zelf -hier en daar bijgestaan door Tol & Tol, en is zonder twijfel Jans beste album tot nu toe.Natuurlijk staat ook de eerste single "Leef Nu Het Kan", die 26 februari uitkomt, op het album én als bonus de clip van dit nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier en daar bijgestaan door tol en tol zal wel moeten zijn heel veel bijgestaan door tol en tol. Jan zelf komt met zijn composities niet verder dan sinterklaasrijm